• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Racing

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Fick en förfrågan av Hardy ifall jag kunde göra ett racingstrap. Prova kan man ju alltid! Inte helt klart men på god väg. Vart ganska bra, fast jag är väl lite partisk :D

xxF9CeP.jpg
 

falten

Cartier
Har du förresten tips på bra online-butiker eller affärer i stockholm där man kan köpa bra läder? Sugen att börja ta till nålen igen!
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Har du förresten tips på bra online-butiker eller affärer i stockholm där man kan köpa bra läder? Sugen att börja ta till nålen igen!
Slöjd-detaljer säljer läder i sin butik och på nätet. Sen finns tjaderlader.se som har en hel del. Själv åker jag till Tärnsjö och köper i deras butik där dom säljer spillbitar och hela hudar till mkt bra pris.
 

falten

Cartier
Tack! Mm såg du nämnde tärnsjö förut men verkar inte som de säljer över nät eller i butik i stockholm alla fall...
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Dom har ingen försäljning till privatpersoner från fabriken. Däremot har dom en liten butik precis vid infarten till metropolen Tärnsjö. Ligger mitt ute i obygden, tar ca 1,5 timme från Strängnäs.
 

Yesper

Omega
Får jag fråga vad du gör med lädret så att de blir lite mer ruggigt? Typ som på detta och det du har ute på köp&sälj? Rigtigt snyggt :)
 
Topp