• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Radhustrippel....... BAH!!!

Här kommer en hyresrättsdubbel!
Först nyförvärvet från den alltid lika pålitlige Martinhook.
yqatuhuh.jpg

e2unury9.jpg

En 3510.50 som jag var lite orolig för storleken på. Upplever inte alls några problem på den fronten, kärestan är ibland av annan åsikt..... men det är en annan historia!
Länken åkte raskt av då den var för kort, nu var vi där igen......
På med det enda 18mm jag hade hemma och det får funka tills Cheepo är färdig.
ujydedys.jpg

namagyqa.jpg

Och så till sist: Dubbeln!
syhe6edu.jpg


Nöjd som faen med min lilla samling trots att sista bilden hamnade upp och ner:meh:
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Här kommer en hyresrättsdubbel!
Först nyförvärvet från den alltid lika pålitlige Martinhook.

e2unury9.jpg

En 3510.50 som jag var lite orolig för storleken på. Upplever inte alls några problem på den fronten, kärestan är ibland av annan åsikt..... men det är en annan historia!
Länken åkte raskt av då den var för kort, nu var vi där igen......
På med det enda 18mm jag hade hemma och det får funka tills Cheepo är färdig.


Snygga klockor!

Men jag tycker inte länken ser ut att vara för kort.
Bär du verkligen klockan så där långt ner, över knölarna? Hur sitter den om du flyttar upp den på armen?
 
Snygga klockor!

Men jag tycker inte länken ser ut att vara för kort.
Bär du verkligen klockan så där långt ner, över knölarna? Hur sitter den om du flyttar upp den på armen?
Det var det enda stället som jag kunde ha den med länk, gick t.o.m trögt att få den över knogarna.
Skulle nog behöva minst 2 länkbitar till men det är inte aktuellt då jag har problem med 316L stål, 904 funkar utan problem dock.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Det var det enda stället som jag kunde ha den med länk, gick t.o.m trögt att få den över knogarna.
Skulle nog behöva minst 2 länkbitar till men det är inte aktuellt då jag har problem med 316L stål, 904 funkar utan problem dock.


Ok, tråkigt att höra. Har sett honungsfärgade småhålade racing som brukar passa bra till den där klockan. Men det kanske var ett sådant du beställde av Cheepo :)
 
Topp