• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Radiomir + Nato = Sant?

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
o_O kanske man kan tycka, men var tvungen att prova och lyckades till slut hitta i 26mm. Väldigt snabb med leverans var det med. Och inte bara det, fri frakt och mängdrabatt. Ptja... grädde på moset. Svårt att stå emot.

Fick hem dessa i fredags och sambon suckar som vanligt så fort hon ser något utländskt paket. "Är det dina klockgrejer igen". Medans jag hoppar högt av glädje likt ett barn som får julklapp.

Inte så dumt kanske... eller?
ac61cf126fbb11e3a8ae12f4568575a3_8.jpg


och självklart den obligatoriska wristshot på det med Bond-nato.
eba544e86fbf11e385a80e785855f0b3_8.jpg


God fortsättning. :cigar:
//T2C
 

lejake

Omega
2-Faktor
Jag gör tummen upp! Riktigt snyggt. Tycker öht att Pannor ser bra ut på natos och zulus, om man vill släppa lite på läder- och gummiprestigen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
äh va inte en sån nu... ta en godis. ;)
det är ju kul med lite omväxling och samtidigt få känna att det är unikt. passar på och lufta lite läder dessutom.
 

time2catch

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för synpunkterna. Tror nog att jag fortsätter att kasta in veden istället för natostrapen för att hålla mig varm iaf. Kan dessutom vara kul ibland att ha som isbrytare när man känner att lädret är lite för mellanmjölk. :)
 
  • Like
Reactions: ssl
Topp