• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rado AW @ Erikson Urhandel

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Nyss hemkommen från en mycket trevlig AW där en representant från Rado visade upp både kända och okända (men sjukt balla) klockor. Denna tex, ingen krona, istället styr man den genom att smeka boetten (det är absolut lika porrigt som det låter!)
image.jpg

Har ett egetfilmat klipp också men vetti fan hur man får in det.

Sedan två klockor som gjorde mig sugen...
image.jpg

image.jpg


FUCK YOU!
image.jpg

Det är precis vad denna best förmedlar! Jag var tvungen att knäppa upp manschetten.

Sen har vi en lite mer sofistikerad best
image.jpg


Sen kliver masterkiller in i bilden
image.jpg

Och med det tackar jag hela Erikson Urhandel: riktigt skön personal, tack masterkiller och Jokkmokkswe samt er andra som jag inte minns nicken på!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Det lät grymt kul med att smeka boetten, förklarade han närmare hur det gick till? :)
Tack för bilderna! :D
Btw, filmen får du lägga upp på t.ex. youtube..

Film:
HON förklarade att det är sensorer i boetten, typ.
Misstänkte youtube men det behövs inte nu när du fick med klippet :) det är verkligen riktigt ballt!
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Radon på den andra bilden var faktiskt riktigt snygg. Skulle nästan kunna tänka mig äga en sån :)
 
Personligen har jag rätt svårt för deras högblanka keramikboetter och länkar. När det blir matt blir det mycket roligare, de har ju några sådana i alla fall.
 
Topp