• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Rado Ceramica Jubilé XL

Juggemafia

Breitling
Hejsan.

Det har nu blivit dags att sälja min ögonsten. En klocka jag verkligen älskat men har fått dille på rolex nu så det är dags att göra sig av med den så någon annan kan få njuta av den fina klockan.

Klockan är en Rado Ceramica Jubilé inköpt 01212011 på Rados egen affär i Oriental.
Väldigt fin i skicket då den har ett high tech ceramics armband som är väldigt starkt och repas inte i första taget.
För den petiga så kan man se vissa spår av "smårepor" vid ena spännet men annars väldigt fin. Detta ser man då bara i vissa soljusvinklar. Innuti klockan pryder 119 diamanter dom 3 tavlorna och gnistrar väldigt fint i soljus.
Har varit inlämnad en gång 05232012 då fukt hade trängt in i klockan och skickades då till Rado via stjärnurmakarna, dom bytte även batteri då. Kartong cert och all följer med.

Denna är alltså XL modellen och är extra bred.
36.0 x 35.0 x 10.8 mm

En klocka utöver det vanliga och som jag har fått mycket beröm för och som fångar intresset hos människor.
Passar väldigt bra till dressat och även till vardags.


Så passa på att förvärva en lite ovanligare klocka som kommer ge många bra komplimanger!

Den är dock svår att fånga på bild men jag har gjort mitt bästa. Såklart skickar jag mer bilder på begäran eller om det är nogot annat ni undrar över.

2011 köpte jag den för runt 42 000:- har jag för mig och begär nu endast 23500:- ink värdefrakt, för denna ljuvliga pjäs!

MVH











 
Topp