Salesmayne
Silver
Vet du något? Jag ska fortsätta sökandet men är tacksam för hjälp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var grymt läcker, så behåll eller se till att nån som uppskattar den får den! Eller bär den själv!Finns det något Rado forum eller experter på märket? Det känns ju inte som ett av märkena folk brinner för. Frugan ville iaf inte ha fanskapet
Den var grymt läcker, så behåll eller se till att nån som uppskattar den får den! Eller bär den själv!
Ah, synd. Annars vore den lite cool att bära som armband bredvid ordinarie klocka och köra en andra tidszon på den!Jag försökte tvinga på den men det vill sig inte he he! Den går knappt på frugan vilket är underligt då hon är en petite dam.
Ah, synd. Annars vore den lite cool att bära som armband bredvid ordinarie klocka och köra en andra tidszon på den!
Låter som en bra plan! Har några små damklockor själv, som jag överväger att göra nåt liknande med.Du tänker logiskt, det var min tanke mer eller mindre. Ska göra ett nytt försök o kanske byta ”säkerhetskedjan” som agerar clasp!