• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RADO

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Några fler som sitter på detta märke? Jag har alltid tyckt om deras Ceramica Diastar.
ju5ehy4u.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Min tjej har en, är inte så förtjust i märket sj, men smaken är som baken ;;)
Vadå?? Full med skit?! Haha ;) bra comeback man! Men som du ser hade jag ett till humoristiskt svar på det ordspråket :p

Verkar vara som jag är den ende som tycker om deras klockor. Vad rockar tjejen din för någon? Bild!!
 

_jonte

Patek
Rado har historiskt gjort mycket fint! Tyvärr har de väl tappat en hel del cred bland klocknördar genom sina futuristiska keramkreationer.
 

AndyK

Cartier
Tycket mycket av deras formgivning luktar 80-tal. :depressed: Vilket i mina ögon inte är något positivt. Sorry...
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Vadå?? Full med skit?! Haha ;) bra comeback man! Men som du ser hade jag ett till humoristiskt svar på det ordspråket :p

Verkar vara som jag är den ende som tycker om deras klockor. Vad rockar tjejen din för någon? Bild!!

jag är inte så mycket för de nyare modellerna, vintage kan finnas en o annan som är snygg! hon kör en sån som du har på bilden fast tjej version, tar en bild nästa gång jag träffar henne!
 

Camo00

Patek
Rado har/hade en skön utvecklingsavdelning som labbar med alternativa material och egen design! Men inget jag blir sugen på att lägga pengar på, utan mest kul på bild! :)

Kolla Dubbes tråd, han har lagt upp en del kul Rado...
 

JayJay

Rolex
Jag har en liten quartzare från Rado som jag fick i studentpresent (fick välja klocka själv). Gillar den men bär den tyvärr ytterst sällan. Rado har flera modeller jag gärna skulle ha. Överst på den listan ligger den här http://www.rado.com/en/watches/hyperchrome/rado-hyperchrome-xl-automatic-629.0265.3.015.html
emellertid finns det så pass mycket annat som står före/högre upp på listan så chansen att det blir en till Rado framöver är förhållandevis liten.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Nekrobump på den enda dedikerade Rado-tråden jag hittade, men herrejävlar, spana in @mattiascollin s Rado Diastar här, vilken hejdundrans ljusshow i den boetten! Galna bananer.

https://klocksnack.se/threads/rado-diastar-ca-1970.123230/#post-3094604

(@mattiascollin , du råkar inte kunna bjussa på någon fler bild i andra sorters ljus innan den säljs. Hade varit kul att se!)
Det var en bra bump, Rado behöver lite kärlek. Klockan är ju fantastisk, hade dock hellre sett den på länk :) Det är något speciellt med den klassiska 70-talsdesignen på DiaStar helt klart.
 
Topp