• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rainer klockbox hjälp

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Wtf.
Har läst mkt om de här boxarna från nån tysk snubbe som heter rainer. Googlar man så hittar man hans boxar till salu på nått som heter network54. Man måste vara reggad där för att beställa. Så jag gör ett försök att regga mig men det blir helt cp, det verkar bara som om sidhelvetet vill att man ska starta en blogg eller nått sånt. Jag är helt it handikappad, det är ett under att jag kan sirfa på KS.

Nån som vet hur fan man beställer en klockbox från den här rainer på network54?
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Wtf.
Har läst mkt om de här boxarna från nån tysk snubbe som heter rainer. Googlar man så hittar man hans boxar till salu på nått som heter network54. Man måste vara reggad där för att beställa. Så jag gör ett försök att regga mig men det blir helt cp, det verkar bara som om sidhelvetet vill att man ska starta en blogg eller nått sånt. Jag är helt it handikappad, det är ett under att jag kan sirfa på KS.

Nån som vet hur fan man beställer en klockbox från den här rainer på network54?

I den här annonsen har du ju hans mailadress: http://www.network54.com/Forum/3533...'s+XXL+WATCH+BOXES+++-+++new+models+available

Har själv en av hans boxar, bra grejjer! :)
 

Erikd

Cartier
Köpte en box av honom i början av sommaren. Skickade bara mail till honom på angivna adressen ovan. Han var mycket bra att ha att göra med och snabb på att svara!

Lycka till!
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Kan bara hålla med föregående talare. Har en låda med plats för sex klockor från Rainer och den håller mycket hög kvalitet. Snabba mailsvar och leverans. Rekommenderas!
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Tack för alla svaren! Nu blir det till att maila honom, måste bara lugna ner mig lite först. Blir alltid så nervös när man har med tyskar att göra, "don't mention the war" :)
 

cab

Audemars
2-Faktor
Bumpar den här med en fråga. Vet att många sagt att kuddarna i Rainers boxar är rätt stora. Hur stora är då frågan?

Får man på klockan med länk om man har damhandleder(16cm)?
 

cab

Audemars
2-Faktor
Okej, tack för svar. Trist :/

Fungerade precis i Modalos winder för mig men de satt bra tajt.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Svarar på båda frågorna. Du kan handla av han på Ebay, Jag köpte på tyska Ebay, var lite lägre pris. På den andra frågan som många redan svart på så nej, du får inte på 16 cm (på kuddarna i min i alla fall) men maila honom och fråga om det går att få mindre kuddar.
 
  • Like
Reactions: cab
Topp