• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

rambo_amadeus

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Vi har inte gjort några affärer ännu men jag har träffat @rambo_amadeus f2f för att han ville få testa passformen på en 16570. Kan säga att han är en trevlig herre som har ett genuint klockintresse och jag skulle inte tveka kring att göra affärer med honom baserat på vårt möte.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpte en seiko samurai. Trevlig kontakt, bättre skick än väntat lägg därtill bra packat och snabb frakt. Gör gärna fler affärer om möjlighet kommer :)
 

ÅrstaBjörn

Breitling
Köpte en Steinhart av @rambo_amadeus Supertrevlig kontakt, snabb med allt. Klockan var perfekt packad och levererades snabbt. Bilderna och beskrivningen i annonsen var toppen och gav en bra och korrekt uppfattning om klockan och skick. Jag kan verkligen rekommendera denna good guy! Jag handlar gärna igen.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Sålde ett band till @rambo_amadeus
Trevlig kommunikation med gött tjat. Betalningen swishades in blixtsnabbt på kontot. 100% gg i min bok. Jag gör gärna fler affärer med honom i framtiden och ses gärna på en kaffe eller liknande då han är supertrevlig. Rekommenderas
 
Topp