• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ramlade in en Seiko

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Monstret och Samuraien har nu fått en kompis. Tack Yonsson.

Sanslöst mycket klocka för inga pengar alls.

8A83CF73-ADAB-48BD-81AF-D4D4EFD4DC18-4851-0000053CBFD36F00_zps370a3cc6.jpg


FD4AC080-087C-4ECF-9DE5-B580FE6D15BD-4851-0000053CC6389CA4_zps2a633237.jpg


BD51E16D-AFDD-483C-910C-C7EB961BACA1-4851-0000053CCBC32BC5_zpsa00a383f.jpg

Klockkudden tror jag inte Yonsson förstått vilket värde den har och kommer dyka upp på närmaste Antikrundan.

7600D92B-0EBB-49A6-AAE7-E687E5511575-4851-0000053CD65797FF_zps65c0de4a.jpg


2BF98690-B896-4A13-8AD8-C1C6095F86CD-4851-0000053CD18ECC54_zps72ef206b.jpg
 

Knät

Cartier
Snyggt.. Jag köpte "helguldaren" men den snoddes illa kvickt av frugan. Tänkte då köpa den svarta men sen såg jag den blåa.. Hade köpt den direkt om du inte hade varit före.. Nu blir till att beställa en ny istället..
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul att du är nöjd! Till mitt försvar kan jag säga att den inte var tänkt att skicka med någon box alls, men sedan hittade jag den boxen i garderoben. Scotchbright är ju dessutom grymt till att borsta bort framtida repor från länken, så se det som en bonus. :mrgreen:
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Tycker nog den där blå är den snyggaste i den serien. Testade en med vit urtavla, och gillade den typ någon vecka, men mycket klocka för pengen är det allt. Vissa av FFF-moddarna ser ju snygga ut också.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
yonsson skrev:
Kul att du är nöjd! Till mitt försvar kan jag säga att den inte var tänkt att skicka med någon box alls, men sedan hittade jag den boxen i garderoben. Scotchbright är ju dessutom grymt till att borsta bort framtida repor från länken, så se det som en bonus. :mrgreen:

Fint av dig :)
 
V

Viggen

Guest
Grattis, en fining den där! :)
Vet inte varför, men jag har börjat att snöa in lite på Seiko. Köpt två stycken nu under Feb-månad. :D :geek:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Viggen skrev:
Grattis, en fining den där! :)
Vet inte varför, men jag har börjat att snöa in lite på Seiko. Köpt två stycken nu under Feb-månad. :D :geek:
Akta dig... Låter du det gå tillräckligt långt tar du dig inte ut... :)
 
V

Viggen

Guest
80talisten skrev:
Viggen skrev:
Grattis, en fining den där! :)
Vet inte varför, men jag har börjat att snöa in lite på Seiko. Köpt två stycken nu under Feb-månad. :D :geek:
Akta dig... Låter du det gå tillräckligt långt tar du dig inte ut... :)

Ha ha, hade det funnits pengar i klockkassan så skulle jag ha köpt yonssons FFF omgående. Nu gick den till någon annan lyckost. :D
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Viggen skrev:
80talisten skrev:
Viggen skrev:
Grattis, en fining den där! :)
Vet inte varför, men jag har börjat att snöa in lite på Seiko. Köpt två stycken nu under Feb-månad. :D :geek:
Akta dig... Låter du det gå tillräckligt långt tar du dig inte ut... :)

Ha ha, hade det funnits pengar i klockkassan så skulle jag ha köpt yonssons FFF omgående. Nu gick den till någon annan lyckost. :D
Jo den var riktigt fin faktiskt... :)
 
Topp