jesperC
Basic
- Pris
- 0
- Returpolicy
- Helst inte men men om något skulle vara fel med beskrivningen eller om något blivit helt fel så löser vi självklart det.
- Bilder Skickat
- Ja
(edit: Har nu insett att dessa passar mig rätt bra efter lite deff och när vinterskägget är bortrakat så jag behåller dem. Men är det någon som sitter på något liknande som de tycker är lite förstora så kan ett byte vara intressant)
Har ett par Randolph Aviator solglasögon med 55mm Blue Hydro linser och bågar i Bright Chrome till salu då jag tvingats inse att jag passar bäst i 58mm versionen (som tyvärr inte finns i denna modell).
De är testade några gånger men jag skulle klassa dem som i nyskick och givetvis finns fodral, putsduk, reservskruvar/sadlar, mejsel, kartong och annat från ursprungsleveransen med.
//jesper
Har ett par Randolph Aviator solglasögon med 55mm Blue Hydro linser och bågar i Bright Chrome till salu då jag tvingats inse att jag passar bäst i 58mm versionen (som tyvärr inte finns i denna modell).
De är testade några gånger men jag skulle klassa dem som i nyskick och givetvis finns fodral, putsduk, reservskruvar/sadlar, mejsel, kartong och annat från ursprungsleveransen med.
//jesper
Senast ändrad: