• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Randsydda skor i olika storlekar. 3 par kvar, kom med bud.

ErikDg

Basic
Pris
999-2999
Returpolicy
nix
Bilder Skickat
  1. Ja
Tjena!
Har lite skor som mest blir stående eller kanske inte passar perfekt och det hade mina kollegor också så jag samlade ihop ett gäng här i samlad annons. Annonsen är bildtung nog så skicka meddelande för fler bilder, frågor, bud osv. Kartong, skopåsar och block ingår inte om inte annat anges. Kan hämtas i centrala Stockholm alternativt så tillkommer en hundring för spårbar frakt. Swish is king. Gott om referenser. Väl mött!

Fler modeller tillagda 23/11. Bilder längst ner i tråden.

Loake Russel tassle loafers UK7 1300 999 kr
Loakes senaste Tassle loafers från 1880-serien på Collegelästen. Använda lite under sommaren men i väldigt fint skick. Tåjärn pålagda från start. Kommer med skopåsar.


Carmina oxford full brogues UK7 1300 999 kr
Brouges i Polo suede på gummisula. Använda en del men i fint skick. Kommer med skopåsar. Är på Llubilästen.

Har du UK7 har jag även en obumpbarannons här.. https://klocksnack.se/threads/orbans-split-toe-derby-uk7-pb.103260/

Saint Crispins semi brogue UK7,5 5500 2999 kr
Ni som vet ni vet. StC semi brogue oxfords i mörkbrun kalv. Väl använda MEN de har precis fått en SPA-behandling nere i fabriken med nya lädersulor med tåjärn och är knappt använda efter det. Kommer med påsar och lästade skoblock. Bara omsulning och lästade block går på ca 4K..

Enzo Bonafé oxfords UK9,5 2500 kr
Stilrena oxfords med reverse stitch i svart kalv med lädersula. Vassaste dojan du kan ha om du fakturerar per timma. Fint skick.

Löf & Tung PTB UK9,5 1300 999 kr
Derbys i polo suede på Vibramsula. Väl använda men mycket liv kvar.

Löf & Tung boots UK9,5 1800 999 kr
Kängor i svart läder och grå mocka på halv gummisula. Väldigt sparsamt använda.

Loake Trinity semi brogue UK9 1500 999 kr
Oxfords i cinnamon suede från Loakes topplinje Export grade. Towerlästen. Mycket fint skick!

J Lindeberg double monks UK10 650 299 kr
Rubriken till trots ser dessa ut att vara blakesydda, men låter konstruktion vara osagt. Halv gummisula. Bra skick.

Tillagda modeller 23/11:

(SÅLDA) Carlos Santos boots UK8 999 kr

Höga tvåtonsboots i cognac läder och mörkbrun mocka på gummisula. Har en lite mörkare fläck på insidan av hälen men är i övrigt i mycket fint skick. Se bilder nedan.

Enzo Bonafé austerity brogues UK7,5 999 kr
Austerity brogue oxfords i burgundy museum calf på lädersula. Har en hel del gångveck i lädret men mycket liv kvar i dem. Läst 946 så något små i storleken.

Påpeka gärna om jag glömt några väsentliga detaljer etc. Reserverar mig för eventuella felskrivningar.
IMG_0770.jpg IMG_0771.jpg IMG_0773.jpg IMG_0775.jpg
TACK KS!
 

Bilagor

  • IMG_0895.jpg
    IMG_0895.jpg
    724.5 KB · Visningar: 39
  • IMG_0894.jpg
    IMG_0894.jpg
    776.7 KB · Visningar: 38
Senast ändrad:
Topp