• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Raste

Sebbmoller

Breitling
Gjorde mitt första stora klockköp av Philip, otroligt bra service och bemötande. Svarade snabbt och gav ett riktigt bra intryck från första stund. Affären gick smidigt och han skickade klockan väldigt bra paketerat(gjorde även så jag kunde spåra brevet). Kan bara säga gott om Philip, jag har han och tacka för att jag vågade slå till på min första Rolex (blnr). Rekommenderar alla som vill köpa en klocka , att köpa den av han, smidigt,tydligt och proffsigt:)
 

VNDREE

Breitling
Har köpt en klocka i 100k klassen. Klockan var precis som beskrivet. Snabba svar, snabb frakt och väldigt trevlig att kommunicera med. :)

Gör gärna affär igen.
 

Sambuccashake

Omega
2-Faktor
Här har vi en glad och trevlig kille som man gärna gör affärer med!

Gjorde en lifestyle-affär efter mycket trevlig konversation med @Raste.

Rekommenderas varmt!
 

Corgi

Rolex
2-Faktor
Sålt lifestyle till @Raste utan några som helst problem. Trevligt snack och snabb bet. 100% good guy i min bok!
 
Topp