• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rawa

Rawa

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Skriv gärna om hur ni tycker det varit när vi gjort en affär.

Är det så att ni gjort en affär med mig via strapped.se så hade jag uppskattat det väldigt mycket om ni lämnade en recension på google här.
Stort tack på förhand!
 
Senast ändrad:

Charles

Omega
2-Faktor
Köpt verktyg och klockarmband av Rawa.
Ytterst hjälpsam, serviceminded och bara positivt att säga.
/ Karl
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Har köpt av @Rawa! Allt gick mycket smidigt och leveransen kom med raketfart! Utan tvekan 100% Goodguy!
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Köpt ett band från Strapped.
Föll mig inte i smaken så gjorde retur.
Snabb leverans.
Svarar snabbt på PM.
Returen gjordes snabbt
Oerhört trevlig.
Kommer att handla fler gånger så oerhört bra service.
 

SvenD

Cartier
2-Faktor
Köpte ett Bergeon bandverktyg från @Rawa (Strapped.se) och det kom fram snabbare än blixten. Mycket nöjd. Mvh Svenne
 

FOQ

Audemars
Köpte verktyg via @Rawa (strapped.se). Supertrevlig kille och supersnabb leverans. Paketet var dessutom outstanding! Kommer att köpa fler grejer i framtiden.

Tack Rawa!
 

Magnusen

Panerai
2-Faktor
Köpt lite prylar från strapped, snabb leverans och fint packat! Blir att köpa lite mer framöver!
 

Geparden

Audemars
Har köpt klocktillbehör vid flertal ggr via strapped.se. Alltid lika nöjd med både leverans (ligger oftast på lådan samma dag) och kvalitén på grejer. Good guy!
 

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Har handlat flera gånger av Rawa / Strapped.
Alltid en fröjd att öppna paketet.
Sinnessjukt snabba leveranser.
Blir inte bättre än så här.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt verktyg av @Rawa. Otroligt nöjd, bra paketerat och väldigt snabb leverans:)
B78A4EF1-4903-400D-89CE-85B1B3E75CED.jpeg
 

perdah

Breitling
Jag är nybörjare och blev varsamt guidad av @Rawa att hitta rätt verktyg för mina behov, och fick snabb, trygg leverans som dessutom var otippat snyggt paketerad. 100% GG!
 

Omega21jul1969

Rolex
2-Faktor
Köpt en blandning av band och verktyg av Rawa / Strapped.
Beställde måndag och leverans i brevlådan tisdag. Galet bra leveranser. Jag är helnöjd och kommer köpa fler saker vid behov. 100% GG i min bok.
 

Ryrik

Breitling
Köpte en Bergeon 7767 genom @Rawa / Strapped med den rabattkod som erbjudits här på KS. Snabb leverans direkt i brevlådan! Man tackar! :)

 
Senast ändrad:

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Har handlat tre gånger av Strapped o varit grymt nöjd med både produkter o service. Fick nu den tredje gången ett måndags ex av ett armband o skrev till Rawa som omgående utan att ens vilja ha till tillbaka produkten ordnade retur på köpet. Vad säger man? Sådan service finnas ju knappast längre! Hatten av för fantastisk kundservice från strapped/Rawa! 6 stjärnor av 5 möjliga! :)
 

krstderik

Breitling
2-Faktor
Beställde på strapped.se en lördagskväll och fick meddelande om att det skickats paket på söndagen! Kan rekommendera Rawa och specifikt Perlon-banden. Tack!
 
Topp