• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Rawbike 2

Horologen

Basic
Pris
8000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Rawbike 2

Elmoped/el assisterad cykel, finns en massa data på cykeln om man söker sig fram, odometer ställning på 22xxkm

Alltid stått förvarad inomhus och insmord med jämna mellanrum, bakbromsbelägg är nybytta i våras, frambromsbeläggen skulle dock snart behöva bytas (reflekteras i priset)

Lite skav på displayen enligt bild då den stod på betonggolv när jag bytte bromsklossar bak.

Säljes då jag börjat pendla de få dagar jag är på kontoret med lådcykel istället.

Extra oanvänd nyckel kommer med samt en laddare plus snabbladdare, och är just nu trafikförsäkrad.

Originalkvitto finns troligen även om jag inte kunde hitta det när annonsen skrevs, vi skriver dock kvitto vid köp med id nummer på cykeln utskrivet.

Eventuellt byte mot cykel för ex Vätternrundan i large/xl ram kan tänkas eller klocka i samma prisklass.

Endast upphämtning i Nacka

Ligger även på blocket 1000kr billigare här på ks

IMG_8604.jpeg
IMG_8605.jpeg
IMG_8611.jpeg
IMG_8610.jpeg
IMG_8612.jpeg
IMG_8613.jpeg
IMG_8614.jpeg
IMG_8615.jpeg

IMG_8600.jpeg

Bilagor