• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Ray Ban inför sommar & soligare dagar

BarbaBaba

Pandion
2-Faktor
Nu är alla sålda! Jag har ett antal solglasögon fler än nödvändigt ;)
Alla är den klassiska pilotmodellen i storlek M 58. På bild uppifrån och ner
1. Ray Ban Craft 3422 Guldbåge och läder detaljer. Nya Ambermatic glas ifrån Luxottica Sålda
2. Vintage Ray Ban Outdoorsman (1987 ) Guldbåge med långa flexskalmar bakom öronen och pärlemo brygga. Bausch&Lomb glas Sålda
3. Vintage Ray Ban Aviator 3025 (1985) Blackchrome båge med Bausch&Lomb "For Driving" glas Sålda
4. Vintage Ray Ban Aviator 3025 (1978) Guldbåge med Bausch&Lomb Ambermatic glas Sålda
5. Ray Ban Aviator 8041 Guldfärgad Titanbåge Bruntonade Polarizerade Luxottica glas Sålda
Samtliga är i superskick med repfria glas. Några av vintage modellerna är riktigt svåra att hitta idag. Alla har fodral.
Jag tänker mig 1300kr/st Föredrar F2F Stockholm så du vet vad du köper och kan inspektera. Ingen retur vid frakt/post. Kan tänka mig ett bättre styckepris vid köp av alla!
FullSizeRender.jpg

Soliga hälsningar / Jan

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp