- Pris
- 1750
- Returpolicy
- Ingen
- Bilder Skickat
- Ja
Hej KS!
Tillbakadragna â Wayfarer. Allt annat sĂ„lt.
Deadstock Ray-Ban Wayfarer 5024, full-set. Se gÀrna eBay för prisreferens. Cirka 30 Är gamla, i helt oanvÀnt skick. Inga loggor, inget tjafs och rÀtt former. Made in USA! Av vad jag kan hitta Àr det hÀr enda paret Deadstock till salu world wide.
â
BÀsta hÀslningar
Christian
Tillbakadragna â Wayfarer. Allt annat sĂ„lt.
Deadstock Ray-Ban Wayfarer 5024, full-set. Se gÀrna eBay för prisreferens. Cirka 30 Är gamla, i helt oanvÀnt skick. Inga loggor, inget tjafs och rÀtt former. Made in USA! Av vad jag kan hitta Àr det hÀr enda paret Deadstock till salu world wide.
â
Fin vas, Einar Luterkort, troligtvis Upsala-Ekeby, 1930-tal. 450: - inkl. frakt.
--
HerrbetjÀnt Fratelli Reguitti. I fint skick, i en ganska ovanlig grön fÀrg. Finns för avhÀmtning i Karlskoga. Leverans kan eventuellt ordnas till Stockholm. 700: -
Alla priser Àr inklusive frakt med PostNord (exklusive herrbetjÀnt). Skickas inom 24 timmar efter mottagen betalning.
SĂ„ld â Drakeâs X LEJ Work Shirt, storlek large. Bra patina.
1000: -
â
SĂ„ld â Patagonia Retro Pile, storlek large, i fint skick. Köpt ny av mig.
900: -
--
SĂ„ld â Rörstrand, Gunnar Nylund Rubus, modell 2, fint skick. 950: - inkl. frakt.
--
HerrbetjÀnt Fratelli Reguitti. I fint skick, i en ganska ovanlig grön fÀrg. Finns för avhÀmtning i Karlskoga. Leverans kan eventuellt ordnas till Stockholm. 700: -
Alla priser Àr inklusive frakt med PostNord (exklusive herrbetjÀnt). Skickas inom 24 timmar efter mottagen betalning.
SĂ„ld â Drakeâs X LEJ Work Shirt, storlek large. Bra patina.
1000: -
â
SĂ„ld â Patagonia Retro Pile, storlek large, i fint skick. Köpt ny av mig.
900: -
--
SĂ„ld â Rörstrand, Gunnar Nylund Rubus, modell 2, fint skick. 950: - inkl. frakt.

GUNNAR NYLUND "RUBUS" BOWLS, 1950s
Nice matching pair of Gunnar Nylund "Rubus" bowls for Rörstrand Sweden, 1950s In good original condition Dimensions: H: 5,5 cm / 2.15" Diameter: 17 cm / 6.7" Sold as a pair Worldwide shipping
www.galerienorth.com
BÀsta hÀslningar
Christian
Senast Àndrad: