• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Raymond Weil Don Giovanni

bya

Omega
legat i låda senaste 3 åren, så jag tänkte någon annan där ute kanske har mer nytta för en.
sålde den till "migsjälv" kring 2006, och enda ägaren.
Orginalremmarna är inte med, däremot kommer den med 2st handsydda alligatorskinn från hirsch (använda, men funkar ett tag till), exakta kopior på orginalet (proportionerna).

ursäktar dåliga bildkvallan... om nån vill se den finns jag i Täby.
jag har slipat bort antireflexbehandligen på utsidan av safirglaset så man slipper alla smårepor som uppstår.

kan lämna pris på service vid ev. försäljning, legat still ett tag som sagt, men den går fint för det!

tänkte mig 3000kr + ev service om så önskas!

FFTayd9.jpg


 
Topp