• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Raymond Weil Nabucco 2008

Cambridge34

Breitling
Jag har en Raymond Weil Nabucco till salu, eller bytes mot något roligt. Den är i bra skick och fungerar jättebra, har haft den på provtryckning i veckan hos urmakare och det gick toppen. Det är en riktigt gedigen klocka, och gillar man stora klockor så kommer man älska den:) Den sitter riktigt bra på armen trots sin storlek. Den är fullset och kommer med original låda, intstruktionsbok, certifikat, och några extra länkar. Jag begär 14k för den vid kontant affär, men byter den gärna mot nån annan klocka. Nypriset ligger mellan 26500-31000kr. Den jag har är av årsmodell 2008, maila vid intresse eller övriga frågor. Den har en liten ding i övre vänster lugg, riktigt fin i övrigt.

Retur= ska ske efter 24h max efter köparen emottagit klockan


Material & Utförande
Modell: 7800-ST-05207
Typ: Herrklocka, Sportmodell
Diameter: Ø 46 mm
Tjocklek: 15.5 mm
Boett: Stål
Baksida boett: Solid
Armband: Stål
Urtavla: Svart med självlysande arabiska siffor och indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Viklås i stål
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Stål
Urverk & Funktioner
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Gångreserv: 46 timmar
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 200 meter
Funktioner: - Takometer
- Kronograf
Övrigt: Skruvkrona
2314857925.jpg
DSC00754.JPG



image2 (1).JPG
 
Senast ändrad:
Topp