Classy_stockholmare
Basic
//Erik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stendöda på andrahandsmarknaden men är det en keeper så ser jag inga problem![/
Okej, förstod att märket inte är det mest eftertraktade -speciellt i Sverige. Ska tänka på saken. En Longines master collection med blå urtavla är alternativet.
Fick lite känslan att märket är underskattat. Bifogad klocka var riktigt snygg!Underskattat märke som enligt mig tillhör kategorin ”affordable luxury”.
Vet en AD i New York som bara säljer Rolex, Tudor, Omega och Raymond Weil.. säger kanske något?
Funderar själv på denna
Okej, tråkigt att höra. Var det något speciellt som var av dålig kvalitet/överraskade negativt?Jag har haft två genom åren och tycker inte kvalitet och finish är bra i relation till priset. Plus som tidigare nämnts så tappar de galet i värde. Finns mycket bättre klockor till bättre priser, ex Oris.
Verken gick alldeles för fort ca +10 sek per dygn, höll inte gångteserv så bra sen främst att finishen var ganska dålig på tavla och boett till det priset. Finns mycket bättre entry-level klockor att välja mellan.Okej, tråkigt att höra. Var det något speciellt som var av dålig kvalitet/överraskade negativt?
Ok, jag fortsätter blicka ut mot andra klockor.Verken gick alldeles för fort ca +10 sek per dygn, höll inte gångteserv så bra sen främst att finishen var ganska dålig på tavla och boett till det priset. Finns mycket bättre entry-level klockor att välja mellan.