• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Realisation på Helsinki Airport

PatrikN

Omega
Stänger de? Trist, har alltid varit lite av en behållning med mellanlandingar där - inte minst JLC-utbudet har varit rätt bra där (inte minst med bredd i reverso-sortimentet).

Håller med, trots det lilla utrymmet så tycker jag att servicen samt utbudet alltid överraskat positivt. Reagerade på IWC bredden som fanns där, även dessa erbjöd hon rabatt på, tack och lov så gick min flight :)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Enligt damen som jag pratade med så fick de inget förnyat hyreskontrakt. Antar att ersättaren blir ett kvalitetshak a´la Starbucks eller något liknande (lite ironi). Däremot så finns deras butik kvar i city.
Fan va tråkigt:-/
 

Sten

Cartier
Härligt!
Såg du om de hade inne Aqua terra skyfall? Kanske man borde slå en signal...
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Grattis! Perfekt timing för ett klockköp.
Tyvärr händer sånt bara mig när timingen är allt annat är perfekt för plånboken ;)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vilket flyt, jag känner också igen det där med spontanköp, även om pengarna måste fram i slutändan. Grattis till ett fint köp.
 

PatrikN

Omega
Härligt!
Såg du om de hade inne Aqua terra skyfall? Kanske man borde slå en signal...

Såg tyvärr ingen Aqua Terra i hyllan. De som fanns kvar (vad jag vill komma ihåg) en automat Speedy, en Dark side of the moon, någon Apolloversion. Fem, sex olika IWC Portuguese. Fem, sex olika Portofino. Ett tjugotal olika Zenith samt ett helt skåp med Tag Heuer modeller. Tack och lov så hade jag endast ett fåtal minuter innan flyget gick :)
 
Topp