Hmm, vilken plexikänsla. Tycker klockan ser ut som en sådan man lätt skulle kunna slita på under 20-30 år och den skulle åldras med värdighet.
Jag leker med just sådana tankar gällande min men frågan är om jag klarar att behålla den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm, vilken plexikänsla. Tycker klockan ser ut som en sådan man lätt skulle kunna slita på under 20-30 år och den skulle åldras med värdighet.
Måndag eller tisdag gissar jag på, ska bara gulla lite med den under helgen.
KNIVSKARP fasning, den skulle jag nagga på två sek.
Skärp dig. Det hade förstört harmonin i tavlan.Fin klocka men riktigt synd att den inte har datum.
Njaaaae fortfarande en Tudor![]()
Skärp dig. Det hade förstört harmonin i tavlan.
En vuxen människa borde kunna ha koll på dagens datum ändå![]()
Skojar bara lite med dig kompisHaha , skönt att inte vara vuxen då![]()
NjaaaaeOch allt blir bra om det står Rolex??
Den har knappt kommit ut på marknaden än så nog tillverkas de fortfarande.Så jäkla vacker skapelse! 39mm måste ju vara helt perfekt size oxå!
Tillverkas den fortfarande? eller är det andra hand som gäller om man vill ha en?
haha okej toppen har dålig koll på klockvärlden nu för tidenDen har knappt kommit ut på marknaden än så nog tillverkas de fortfarande.
Snajsigt! Hur ser den ut på med gummit?![]()
![]()
![]()
Nato är bekvämt men tropic är cooool, matchar bra med resten av klockan.![]()
Ungefär som med tropic?Snajsigt! Hur ser den ut på med gummit?
Hur den ser ut på armen menar jag slughövve...Ungefär som med tropic?![]()
Det vet inte du.Hur den ser ut på armen menar jag slughövve...
Niice lume, men någon som vet vad halvmånen har för syfte? Känns onödig för mig :/Några kvar.
Skall skicka vidare i veckan
![]()
![]()
Niice lume, men någon som vet vad halvmånen har för syfte? Känns onödig för mig :/
Niice lume, men någon som vet vad halvmånen har för syfte? Känns onödig för mig :/