• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ref nr på denna?

P-A

Sir Spamalot
Och ca pris?
8y5u5ymy.jpg
 

Rber

Audemars
2-Faktor
2254.50 alt Quartz-dito. Men med röda visare? Om det är en kosher 2254 så runt 12k.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Ser definitivt ut som quartzvarianten ref 2264, vilket gör den betydligt billigare än 12k
 
  • Like
Reactions: Zed

P-A

Sir Spamalot
Detta är en Quartz och visarna är inte röda. Ser bara så ut på bilden.
Min kursledare har den!

Det finns även en breitling emergency på kursen :)
 

P-A

Sir Spamalot
Jag gillar verkligen visarna m.m.
Kändes väldigt trevlig måste jag säga, är den svår att få tag på?
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Jag gillar verkligen visarna m.m.
Kändes väldigt trevlig måste jag säga, är den svår att få tag på?
Samma här. En Omega jag länge velat ha.

Verkar vara ojämn tillgång. Periodvis finns det noll på både forumen eller Chrono men med lite tålamod ska du nog kunna plocka upp en fräsch till rätt peng. Den mekaniska har tagit några kliv uppåt i pris sedan modellen lades ner.
 

Rille

Rolex
Hade en likadan som jag köpte på forumet för 9000. Om det där är quartz varianten alltså!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Efter lite googlande, så verkar det som om den inte är helt lätt att komma över, så den kanske är värd lika mycket som automataren. Fast varför välja en quartzare för samma pris?
 

POO

Panerai
Varför la omega ner denna? Standard smpn ser verkligen tråkig ut bredvid. Tavlan men framförallt visare och länk är så mycket bättre.
 

Kniven

Cartier
Tror jag gav 8 500 kr för min för c:a 1,5 år sedan... På vanlig länk, utan b&p.... Alltså 2254, automataren...
IMG_5765.jpg
 
Topp