Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han skriver till mig att den tickar en sek i taget.Är det inte en SNZF17K1 "sea Urchin"? Men den är väl automat?
Det står ju automatic på tavlan så då går den nog inte så bra...Han skriver till mig att den tickar en sek i taget.
Och kan utläsa "water 100 resist" på tavlan.Han skriver till mig att den tickar en sek i taget.
Ja du har rätt. Det ser ut så. Ska kolla om det verkligen är så.Det står ju automatic på tavlan så då går den nog inte så bra...
Fast nu sover han nogJa du har rätt. Det ser ut så. Ska kolla om det verkligen är så.
Bara väcka honom. Vad kan vara viktigare än att lösa detta?Fast nu sover han nog
Men skriver att det står automatic. Bättre än när han sa pappa för första gångenHan svarar nej den ser inte ut så. Ska be om en bättre bild
Nu kom bild och jag bedömmer att du har helt rätt. Det är en Sea UrchinDet står ju automatic på tavlan så då går den nog inte så bra...
Ja det ser så ut. Snygg klocka!![]()
Nu kom bild och jag bedömmer att du har helt rätt. Det är en Sea Urchin
Ja med tanke på att han tidigare kört en DW så måste jag säga att min uppfostran gjort sittJa det ser så ut. Snygg klocka!![]()
Haha..bra jobbat!Ja med tanke på att han tidigare kört en DW så måste jag säga att min uppfostran gjort sitt![]()