• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Referens på Gavve

max

Dancing Queen
Denke skrev:
Är jag galen eller finns han inte med i den listan?

Har namn, adress, mobilnr och mail till herren i fråga och tror att han är en good guy, skulle köpa av honom utan magknip. Han är med i en passaround men jag har ej handlat eller träffat herrn så några sådana erfarenheter kan jag tyvärr ej dela med mig av.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Det är en god vän till mig och jag kan gå i god för att han är en good guy. :) Sen är ju frågan vad min rekommendation är värd. :lol:
 

Ricrob

Patek
Träffade honom en stund på senaste gtg/klockmässa och vad det nu är värt så verkade han vara en trevlig och ordningsam ung man, även om han råkar känna Fryken.. :lol:
 

Pontusk

Omega
Tack för era bidrag! Genomför min första affär genom forumet och en viktig del i detta är referenskollen som man kan åtnjuta som medlem.

Snart är jag en lycklig rolex-ägare tack vare er, och framförallt Gavven!
 

Målarn

The Steak
Pontusk skrev:
Tack för era bidrag! Genomför min första affär genom forumet och en viktig del i detta är referenskollen som man kan åtnjuta som medlem.

Snart är jag en lycklig rolex-ägare tack vare er, och framförallt Gavven!

Grattis till Rolexen och posta bilder när du har fått klockan ;)
 

Pontusk

Omega
Man vet att man är reko när samtliga gamla rävar (läs: de mest aktiva/respekterade) på forumet går i god för en!

Bilder postas så snart jag erhållit klockan kan jag garantera. Som sagt, tack än en gång samtliga!
 
Topp