• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Referenstråd - editime

E

editime

Guest
Klockentusiaster!
Ni som har gjort affär med mig får gärna skriva en rad om hur ni upplevde affären! Väl mött :)
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka till @editime, dock strulade postnord. De hade ändrat kolli-ID på paketet så det gick inte att spåra (ingen aning om varför). Men tydligen så var paketet redan framme hos ombudet. Klockan hittade fram till sin nya ägare till slut ☺️

Smidig kommunikation, gör gärna fler affärer i framtiden. 100%
 

Freddois

Breitling
Sålde min kära Rolex 6694 till @editime.
Rak, saklig och supersnabb betalning. Dessutom en trevlig jäkel!
Inget annat är gott att säga här! Gör gärna affär igen :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
@editime hoppade av när vi var överens om en liten affär igår, och efter att han bett mig om en enklare länk på köpet, vilket jag gick med på, och han tackade och frågade efter mitt swishnummer, vilket han då fick i samband med att jag bad om en adress att skicka klockan till.

Han återkom efter påminnelse från mig idag, gällande betalning och adress, med; "Förlåt! Jag slog till på ett annat ur och glömde av att meddela dig. Sorry!"

You be the judge...
 
E

editime

Guest
@editime hoppade av när vi var överens om en liten affär igår, och efter att han bett mig om en enklare länk på köpet, vilket jag gick med på, och han tackade och frågade efter mitt swishnummer, vilket han då fick i samband med att jag bad om en adress att skicka klockan till.

Han återkom efter påminnelse från mig idag, gällande betalning och adress, med; "Förlåt! Jag slog till på ett annat ur och glömde av att meddela dig. Sorry!"

You be the judge...

Hej! Som du själv skriver så bad jag om ursäkt för att jag missade vår konversation kring klockan. Jag ber om ursäkt än en gång och hoppas och tror att det löser sig med din klocka, som handlade om 300:-

Synd att du tkr det är värt att kladda ner en annars fläckfri referenstråd för att jag ångrade mig, mitt under pågående "affär" o_O

Ha det gott!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hej! Som du själv skriver så bad jag om ursäkt för att jag missade vår konversation kring klockan. Jag ber om ursäkt än en gång och hoppas och tror att det löser sig med din klocka, som handlade om 300:-

Synd att du tkr det är värt att kladda ner en annars fläckfri referenstråd för att jag ångrade mig, mitt under pågående "affär" o_O

Ha det gott!
För den som vill bilda sig en egen uppfattning så såg vår konversation ut såhär, och jag postade mitt utlåtande efter att jag skrivit "Snyggt" i våran konversation, som sedan fortsatte från ett håll... För den som vill läsa mer kan jag rekommendera fler kommentarer i min referenstråd från vederbörandes och framåt... https://klocksnack.se/threads/theargonaut.10238/page-8#post-3244893
Screenshot_20200310-165539_Chrome.jpg
Screenshot_20200310-165550_Chrome.jpg
Screenshot_20200310-165638_Chrome.jpg
20200310_165937.jpg
Screenshot_20200310-165724_Chrome.jpg
Screenshot_20200310-165740_Chrome.jpg
Screenshot_20200310-165745_Chrome.jpg
 
E

editime

Guest
För den som vill bilda sig en egen uppfattning så såg vår konversation ut såhär, och jag postade mitt utlåtande efter att jag skrivit "Snyggt" i våran konversation, som sedan fortsatte från ett håll... För den som vill läsa mer kan jag rekommendera fler kommentarer i min referenstråd från vederbörandes och framåt... https://klocksnack.se/threads/theargonaut.10238/page-8#post-3244893
Screenshot_20200310-165539_Chrome.jpg
Screenshot_20200310-165550_Chrome.jpg
Screenshot_20200310-165638_Chrome.jpg
20200310_165937.jpg
Screenshot_20200310-165724_Chrome.jpg
Screenshot_20200310-165740_Chrome.jpg
Screenshot_20200310-165745_Chrome.jpg
Toppen Tobias. Nu skulle jag rekommendera dig att du släpper detta. Nu har du fått säga det du vill och det bör räcka nu :) Jag släpper detta och jag hade kunnat skärmdumpa min inkorg också, och visa att du bett 4 st av dina kompisar att skriva till mig, men jag väljer att inte göra det. Ha det bäst!
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Toppen Tobias. Nu skulle jag rekommendera dig att du släpper detta. Nu har du fått säga det du vill och det bör räcka nu :) Jag släpper detta och jag hade kunnat skärmdumpa min inkorg också, och visa att du bett 4 st av dina kompisar att skriva till mig, men jag väljer att inte göra det. Ha det bäst!
Ok, jag lägger ner det här nu, men att du skriver att jag skulle bett 4 st kompisar att skriva till dig, är ett rent påhitt som inte alls stämmer, vilket går att bevisa genom att du inte postar en skärmdump med dessa påstådda meddelanden...
 
E

editime

Guest
Ok, jag lägger ner det här nu, men att du skriver att jag skulle bett 4 st kompisar att skriva till dig, är ett rent påhitt som inte alls stämmer, vilket går att bevisa genom att du inte postar en skärmdump med dessa påstådda meddelanden...
Jag är tacksam att du lägger ner nu. Jag kommer inte skärmdumpa någonting, det finns ingen anledning. Jag vill inte visa det, för jag vet att det är viktigt för dig att kunna sälja här och det gynnar inte dig att jag visar min inkorg, så därför väljer jag av respekt att inte göra det. Så vänligen släpp det här nu, för jag är schysst mot dig nu, med all välmening! Något jag hade kunnat agera annorlunda iom din hantering av detta..
Ok, jag lägger ner det här nu, men att du skriver att jag skulle bett 4 st kompisar att skriva till dig, är ett rent påhitt som inte alls stämmer, vilket går att bevisa genom att du inte postar en skärmdump med dessa påstådda meddelanden...
Ha det bäst!
 
Topp