• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Regler....absurda regler....

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
....nån som sett nya regelverket på VRF? Wtf får man då diskutera på forumet.....dessa jänkare och deras regelfrenesi...
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du kanske får en länk när du tar ställning till det pm jag skickade igår :D

Svarade precis. Ditt PM var så kopiöst tråkigt och formellt så jag var tvungen att ha komunalrådskavaj (du vet, en sån av inte helt up to date modell som sitter lite illa och är felmatchad med slipsen) på mig när jag svarade. Det var därför det dröjde... :)
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Hehe, översta tråden hade blivit modererad...

null_zpsa88fca79.png
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
En länk hade man ju inte dött av....eller kanske en summering.....av vad det handlar om....för att göra tråden lite mer matnyttig....även för oss som inte kan.....något.

;)

D va själva fxxxn...

www.vintagerolexforum.com

Läs reglerna på första sidan..... Är det rimligt att det står där? Är det inte mkt självklarheter? Varför begränsa möjligheten till öppenhet...... Freedom of speech..... my f-ing ass!!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Med en snitt ålder på medlemmarna på 329 år så är det kanske väntat...........VRF är intressant att följa som lurker...men att ge sig in i hetluften....blir farsartat....lite KS anda där så blir det lapp på luckan direkt :)

DOCK otroligt underhållande när det väl briserar i gäddhängsviken....
 

easy rider

Brüno
2-Faktor

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Det tråkiga är väl att alla tokar numera är borta. AAKVIPER, Orchi, Philip mfl postar inte längre. Forumet är bra om man behöver kunskap alt vill kika på fina bilder på fredagar. Mycket mer är det väl i ärlighetens namn inte. Har ju dock varit så här länge även om EK satte upp en miljon regler för att friskriva sig från ansvar om någon annan tokig amerikan känner sig kränkt i någon tråd.
 
Topp