• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Reko

Reko

Cartier
2-Faktor
Hej,

Ni som gjort affär med mig eller känner mig personligen får gärna skriva en rad kring er upplevelse av affären eller mig som person.

Allt gott klockvänner!

/ Reko
 

Crispie

Rolex
Inleder väl och säger att denne herre känner jag personligen och han är vad han heter. Reko. 100%.
 

Exilnorrlänning

Cartier
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Rolex Explorer 214270 MK2 f2f av Reko.
Bra kommunikation, smidig affär.
Han erbjöd sig även att komma till mig i V-ås med klockan så vi kunde besöka Nymans där den köptes för att stilla en klockamatörs oro inför att köpa en klocka privat i den prisklassen.
Mycket trevlig kille som var mån om att det skulle kännas tryggt för mig.
Trevligt snack även fast jag hade lite ont om tid.
100% goodguy.
 

dalle

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av Reko!
Allt som beskrivet. Mycket trevlig kille som det var lätt att göra affärer med! Handlar mer än gärna av Reko igen! :)
100% goodguy!
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Köpte klocka av @Reko, han erbjöd sig att komma till mig och leverera klockan personligen.
Det blev en kaffe i solen och gott snack. Har bara gott att säga! 110%
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
köpte en panerai av Reko. En rätt igenom angenäm affär från början till slut. Klockan motsvarade beskrivet skick helt och hållet. Även en mycket trevlig person som jag gärna gör fler affär med i framtiden eller bara träffar på en kaffe. Reko är mer än väl 100% good guy i min bok. Anstränger sig även för att göra det där lilla extra. Har bara gott att säga.
 

dprsn

Omega
2-Faktor
Sålde en Rolex till Reko. Extremt trevligt bemötande och en mycket trevlig person som jag gärna gör affärer med igen. Rekommenderas varmt!
 

kime

Omega
Köpt av Reko och har bara gott att säga om honom. Han erbjöd sig att ta sig till min arbetsplats för att göra upp affären. Snabb och smidig kommunikation och dessutom ett riktigt trevligt samtal. 100% GG. Gör mer än gärna affär igen.
 
Topp