• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Remington Nytt pris 18000kr nyare pris 15000kr!

mae

Omega
Pris
18000
Bilder Skickat
  1. Ja
Kommer antagligen att ångra mig men just nu känns det rätt.
Remington new model army från 1864 cal44. En gammal dam med skavanker, men det nog ok om man är 154 år. Kulor ca 80st cal 454 ,ca 0,5kg krut (pyrodex), hölster, krutflaska, tändhattar följer naturligtvis med.
Intressanta byten, Rolex, Breitling, Omega, eller något annat. säljes naturligtvis också om någon vill köpa.
Bytesvärde 20-22K pengar kan läggas till från min sida om något väldigt intressant dyker upp.
Referenser finnes i massor(minst två eller tre)https://klocksnack.se/threads/mae.49933/
Endast f2f i Skåne. Eller kan den skickas.
Retur:ingen vid f2f.
IMG_20161008_230248.jpg

IMG_20170108_184457.jpg

Trumma med annat nummer, eller om jag nu ska vara så korrekt så har det roterande kammarstycket ett annat serienummer vilket är vanligt på remington eftersom det var väldigt lätt att byta till en ny fulladdad så man kunde fortsätta skjuta startskott till innebandy tävlingar?
IMG_20161008_185839.jpg

Laglig att sälja och köpa enligt svensk lag då den är tillverkad före 1890
och inte avsedd för gastäta patroner.
800px-Lbm-rem58b.jpg

Wristshot!

Tackar för en trevlig annonsplats.
 
Senast ändrad:
Topp