• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skänkes Renée Voltaire, Hampa proteinpulver

JaTack

Guld
2-Faktor
Har sex 400g burkar från Renée Voltaire som aldrig blir uppätna. De är veganska och innehåller en massa protein för de som inte äter kött.

De är dock förjävla äckliga, luktar unket och har den typiska färgen som gör att du förknippar det med kogödsel.

Kan du bortse från det är pulvret prima skinka, 50% protein och en massa andra nyttigheter.

Två av burkarna är öppnade men inte mycket är använt då det som sagt smakar prutt.

Bäst före datumet är passerat för ett bra tag sen då ingen i familjen vill vara inom en radie på tio meter från burkarna.. Men det luktar och smakar lika illa som innan så jag tror att det fortfarande är bra, omöjligt att säga med den doften.

Billigaste nypris som jag kunde hitta är 174 spänn. Dessa burkarna är alltså värda tusenlappen i handeln. Vilket är ett rån!

Du får burkarna av mig mot att du sätter in pengar till BCF alternativt vanliga cancerfonden. Jag slänger givetvis också in en summa som annonspris.

Upphämtas väster om hjärtat i Sveriges trädgård, Ronneby (varsågoda för den allmänbildningen). Alternativt skeppning som du står för.

Bild på eländet:
DSC_4239.JPG


Ingen intresserad hittills, slänger de nu i veckan om ingen hör av sig.

Så passa på innan det går i deponin!
 
Senast ändrad:
Topp