• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Renovering armbandsur

Mats Falk

Breitling
(Admin får ursäkta/ta bort detta om det är fel forum) Finns det någon som kan renovera min Citizen automatic? Det har legat länge oanvänt då den slutade att gå rätt för många år sedan. Jag köpte det nytt för min första lön från mitt första fasta jobb 1976, så det ligger mig varmt om hjärtat.
 

Bilagor

  • -2.jpg
    -2.jpg
    54.2 KB · Visningar: 105
  • -3.jpg
    -3.jpg
    88.7 KB · Visningar: 102
B

Banankontakt

Guest
Det finns säkert folk som gärna hjälper dig, men jag tror du har större chans att hitta dem i vintage delen av forumet.
Alternativt Hemslöjd modd och fix.
 

tossefar

Cartier
Tuff klocka! Väl värd en uppfräschning. Om du berättar var i landet du och klockan finns så får du nog bättre svar.
 

JohnDoe

Rolex
Välkommen, du kan säkert få hjälp av någon av våra duktiga hobbyurmakare här på forumet. Som sagt posta igen i vintage så får du säkert hjälp snabbt. Grattis till ett bra beslut att renovera en gammal trotjänare.
 
Topp