• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rensning band

Paket 1 24mm
Nato i grått skinn, präglat skinnbandet, handsytt med V-buckle pvdstål, svar gummi med viklås och långt monster mesh som jag ej vet hur jag ska korta.
Paket: 250kr + 30 postat

u7eqyzar.jpg


Paket 2 all 22mm

4 sköna natoband, tokretro präglat skinnband och Bergeon klon. Bästa bandverktyget jag testat.
250kr + 30 postat
7apugy4u.jpg


Sista handsydds Wallet/pouchen för iPhone 4. Oljat läder. Luktar underbart. Ser lite platt och tråkig ut innan den formas av telefonen. Slim passform.
230kr skickat
yjytabut.jpg


Paket 3
20mm solid jubilee från Kina + ny Bergeon klon. Länken funkar bra med Rolex och Seiko har jag hört från forafolk. Har sålt några sådana här och responsen har varit bra med tanke på pris.
170kr postat
u5e2a6yn.jpg
 
Topp