• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Renstroom

inox

Cartier
Köpte bluetoothlurar, bra kommunikation och smidig affär.
Hörde sen av sig att han hittat och skickat mig laddaren som inte ingick i köpet då den förkommit.
Goodguy!
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
Sålde en Oris Aquis där Renstroom agerade länk då hans vän som skulle ha klockan inte är medlem(än) på sidan. Snabb och smidig kommunikation. En riktig goodguy!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
" Sålde min Breitling Evolution till @Renstroom , snabb betalning och bra kommunikation, rekommenderas helt klart som köpare och jag skulle aldrig tveka att göra affärer med denna gentleman igen!!! "
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Har köpt ett par solbrillor av Mr Renstroom, Snabb och trevlig kommunikation och ännu snabbare leverans! 100procent goodguy! :)
 

fysikaren

Breitling
Jag är helt ny i klockvärlden och köpte nyligen 2 klockor av Renstroom. Beskrivningen var mycket bra och klockorna levde med råge upp till vad som beskrevs i annonsen. Precis som ovanstående så var klockorna förpackade mycket ordentligt. Kommunikationen var mycket bra och affären gick väldigt smidigt.
 

EHedin

Cartier
2-Faktor
Precis sålt en Breitling till Renstroom, fin kommunikation och trevligt bemötande!
Goodguy rakt igenom:)
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt av Renstoom, inga konstigheter.
Snabb och rak kommunikation, snabb leverans.
Rekommenderas!
 
Topp