Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockren garantiåtgärd. Kräv en ny.Det där går inte att repa sig ifrån... ba-dum-tss.... Nä men har du garanti? Då kan du gå in så kan de kanske slipa glaset lite så försvinner det? Annars kan det vara som du säger med ar-behandligen!
Va? Varför skulle repad AR gå på garantin?Klockren garantiåtgärd. Kräv en ny.
Är du ironisk? Trodde det var uppenbart att jag var detsammaVa? Varför skulle repad AR gå på garantin?
Hej har en po 8900 tror också ar har massor av märken som syns i solen.Hjälper ju inte att den har svart spegel som tavla Kan det vara alla markeringarna som speglar sig? Enligt handlare går det att polera bort ar. Påverkar det 2a värde ?Med största sannolikhet AR som repats - som flera redan påtalat.
Tyvärr ena av (den enda?) nackdelen med yttre AR-behandling.
Mina nyare Planet Oceans klarade sig bra från AR-repor, men mina äldre var fullständigt fullsmetade med microrepor om man kollade noga.
Omega har utvecklat sin AR betydligt på senare modeller men det är fortfarande sårbart.
Skit i att få det fixat! Det kommer nya.
Ja det påverkar andrahandsvärde.Hej har en po 8900 tror också ar har massor av märken som syns i solen.Hjälper ju inte att den har svart spegel som tavla Kan det vara alla markeringarna som speglar sig? Enligt handlare går det att polera bort ar. Påverkar det 2a värde ?
Ok ja läser man om det verkar det vanligt. Den här var 6 mån gammal när jag köpte den samt att priset var bra. Ett nytt glas kostar 3300kr inkl montering .
Trevligt, skicka din klocka till mig så lovar jag ge att den får väldigt mycket karaktär när jag är klar med denJag gillar repor på mina klockor, tycker det ger karaktär!![]()