• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Requesttråd - GtG Stockholm den 23 maj

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Då ministern rättat mitt fel att posta detta i anmälningstråden till vårt nästa Stockholms-gtg (och jag inte hittar en annan tråd med detta tema) kör jag min fråga här; skulle någon som kommer kunna ta med en IWC Aquatimer? :)

Vi kan väl även ta andra requests här!
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Tänkte be om en 114060 och syskonet med datum, men jag ser att Wii kommer så då är halva beställningen klar... :)
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Ser att Målarn kommer. Därmed förutsätter jag att mina omedelbara önskemål är täckta. :)

Om ingen i lönndom sitter och trycker på en 1019 också, vill säga.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Då ministern rättat mitt fel att posta detta i anmälningstråden till vårt nästa Stockholms-gtg (och jag inte hittar en annan tråd med detta tema) kör jag min fråga här; skulle någon som kommer kunna ta med en IWC Aquatimer? :)

Vi kan väl även ta andra requests här!
Kan en 3536-002 vara av intresse? Eller är den för "vintage"? Se dagens klocka (och gårdagens och förrgårdagens och förrförrdagens...)
 

BOTL

Panerai
Sitter nån på en nyare Breitling emergency så ta gärna med och kanske nåt annat som passar en fullstor kropp :)


Ben Bockbrännarbolmers
 
Topp