Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga problem att ta dem i handbagaget. Tror att de flesta här på forumet reser med minst 1-2st åt gången utan problem.Hej! I år ska jag flyga för första gången faktist , har aldrig flugit utomlands
Jag har 3-4 klockor jag vill ha med mig, men jag fattar inte , får man ha med sig dom i handbagaget? Jag har inget kvitto på dem , dom är köpta begangnat?
Nää, det heter att man skaffar "semesterminnen"Är man borta typ en månad är det bra med mer än en, annars tröttnar du och okynnesköper på resan.
Förstår inte problemetÄr man borta typ en månad är det bra med mer än en, annars tröttnar du och okynnesköper på resan.
Nää, det heter att man skaffar "semesterminnen"![]()
Det är inget problem om man är på ett ställe med bra utbud. Om det är ont om bra grejer är väll risken man köper nån moon swatch eller liknande styggelseFörstår inte problemet![]()
Det är väl rätt godtyckligt vad som menas med "bra utbud". Kan uppskatta en Casio F-91W likväl som en Sub eller en gammal Citizen. Om man får feeling och köper en Moon Swatch och är nöjd med det så each to their own. Som @BarbaBaba nämner se det som ett semesterminne.Det är inget problem om man är på ett ställe med bra utbud. Om det är ont om bra grejer är väll risken man köper nån moon swatch eller liknande styggelse
Om man får feeling och köper en Moon Swatch och är nöjd med det så each to their own. Som @BarbaBaba nämner se det som ett semesterminne.![]()