• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Resefodral

daviid

Basic
Jag reser ganska mycket i jobbet och försöker ha med mig 2-3 klockor för olika ändamål. Just nu har jag inget bra sätt att förvara dom, utan dom ligger ofta löst. Det finns en mängd olika att välja mellan, men jag får uppfattningen att det inte är många som använder det? Kan någon tipsa mig om ett bra fodral för 2 klockor? Gärna så litet som möjligt. Huvudsakligen för rep och slagskydd, inte nödvändigtvis vibrationsskydd.

/David

Ja, det fanns någon tråd när jag sökte på det, men inte mer än så. Som jag förstod det så är det sy själv som gäller då?

Jag har kolar en del på hårda fodral och jobbar en del med det när det kommer till annan utrustning. I detta fallet är jag på jakt efter något mindre, tänk glasögonfodralsstorlek. Men jag kanske tänker fel eftersom jag inte hittar så mycket?

Jag har ett av den här typen för 2st klockor. Inte mycket större än ett glasögonfodral.
sc-1096bl_small.jpg

Tillbaka
Topp