• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Resereportage - Fabriksbesök hos Arnold & Son samt paketöppning. Giveaways! Live!

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu loppmarknad i Zürich. Nån som behöver en isyxa?

image.jpg

Ja faktiskt!
 

ATL

Omega
sjukt kul och följa denna resan så här dags innan man ska sova för imorgon är det jobb :(. sjukt jävla snygg klocka du fick med dig därifrån!! Grattis till nya klockan!! :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Det tog sin tid men nu har jag tagit mig igenom dessa 24 fantastiska sidor. Jag måste faktiskt erkänna att jag kände detta på mig när ni skrev från Basel, det fanns kärlek där! Jag är avis på dig leben och det ska verkligen bli kul att någon gång framöver få klämma på detta underverk till månfasklocka. Denke släng dig i väggen. Detta får bli ett specialnummer yonsson ;)
 

JohnDoe

Rolex
Är detta månne en rekordtråd? 24sidor på 1 1/2 dag och tråden handlar om en klocka, inte några obskyra politiska hetsämnen. Detta är högsta betyg till alla här med fokus på klockor. Återigen stort tack för en fantastisk resa vi fick dela.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Är detta månne en rekordtråd? 24sidor på 1 1/2 dag och tråden handlar om en klocka, inte några obskyra politiska hetsämnen. Detta är högsta betyg till alla här med fokus på klockor. Återigen stort tack för en fantastisk resa vi fick dela.
Det var även en resa, ett fabriksbesök, ett nytt möte av klockkompisar samt ett konstaterande att min träning gett resultat :)
 
Topp