• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Resereportage Frankfurt Uhren und Schmuckbörse och besök hos Sinn

Chuck

Patek
2-Faktor
Grattis! Får man betala samma pris som deras Internetpris? Eller är det outlet rabatt?

Cheers
 

Syven

Panerai
2-Faktor
Kul att du valde den länken. Tycker att den är grymt snygg.

Flippa till mig sen ;)
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Om man kollar på Sinns hemsida så verkar båda länkarna väldigt tråkiga och osköna. Men tittar man på dina bilder så ser den riktigt bra ut och väldigt skön dessutom!!
 

Björklund

Panerai
Lite fler bilder.
Har problem med att ladda upp men hoppas det funkar.
Det är samma priser som på webben, vi provade dock inte att pruta. Det verkar inte som att demoklockorna är till salu.
Mycket trevligt besök!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Björklund

Panerai
Den femdelade länken är väldigt skön och i mina ögon snyggare än den tredelade. Finns i många olika varianter beroende på hur blank boetten är. Jag blev väldigt imponerad av deras gummin också. Kändes extremt följsamma och gedigna, speciellt med viklåsen.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Björklund

Panerai
En lite kul detalj med länken är att några av länkbitarna är ett par millimeter kortare vilket gör att man verkligen kan få perfekt längd genom olika kombinationer av långa och korta bitar.
 

jabla

Sarlacc
Det här var trevligt, tack för att du tog dig tid att dela med dig och grattis till nya klockan.
 

snajgel

Panerai
Kul reportage, tack för att du delar med dig.

556an va riktigt cool på den där länken, hade inte sett den combon tidigare.
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis klockan, skönt minne att köpt den på plats och allt.
Tackar och bockar för bilderna, text och reserepotage.
 

Björklund

Panerai
Main Tower från gatan...
image.jpg


Frankfurt från Main Tower...
image.jpg

image.jpg


Lite matbilder, scrolla förbi om ni vill...
image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg


Klockmässan fick man tyvärr inte fota så mycket på. Däremot fanns en hel del fina bilar i samma byggnad...

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Sitter på flygplatsen och försöker undvika att tänka på att man ska jobba imorgon.
Kul att så många hängt med i tråden!
 
D

Deleted member 1265

Guest
Lite fler bilder.
Har problem med att ladda upp men hoppas det funkar.
Det är samma priser som på webben, vi provade dock inte att pruta. Det verkar inte som att demoklockorna är till salu.
Mycket trevligt besök!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Adac, första tanken som möter mig är nordschleife. Genast ökade sinnlusten!:woot:
 
Topp