• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Resesällskap

Sond

Patek
Är i London. Primärt för ett bröllop. Frågan blev då vilket resesällskap men skulle ha. Den givna följeslagaren, Seamaster GMT, är på service och den givna "bröllopsklockan", JLC Reverso Duo, måste in på service.

Det fick bli SMP, Speedy och en vintage Omega.
e5yhaqeh.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Känns spontant väldigt bra att du väljer TRE klockor att ta med dig istället för en. Hur många har du med dig på långresor?

Edit: Glöm inte besöka jurawatches.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Fasiken, hade gärna sett bilder på Duon. Vintage Omega är ju lite mer dressat, kör den!
 

Sond

Patek
Klart man måste ha en Speedy för flygningen och lite bättre pubbesök. SMP på NATO för dagtid och lite sämre pubbesök samt en vintage Omega för bröllopet..:) Om nu inte huvudalternativen finns tillgängliga..;)
uheperyd.jpg
 

Johan M

Cartier
Tidsskillnaden är väl bara en timma så jag tror du klarar dig utan GMT. Jag hade kört på din vintage Omega samt din speedy. Seamastern hade jag lämnat hemma för en så kort resa.
 

Sond

Patek
Tidsskillnaden är väl bara en timma så jag tror du klarar dig utan GMT. Jag hade kört på din vintage Omega samt din speedy. Seamastern hade jag lämnat hemma för en så kort resa.
Jag klarar mig. Om än knappt..;)

Sedan är ju trots allt en GMT snäppet bättre här än hemma. Även om snäppet bara är en timme..:)
 
Topp