• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Returnera klocka creationwatches.com

Hej!

Fick igår en Orient Bambino (svart) i present men det var inte riktigt min stil, klockan är snygg och känns riktigt bra men tror inte att jag kommer använda den. Den var beställd från creationwatches.com - vad är att rekommendera, returnera klockan eller försöka sälja den på exempelvis detta forum? Om jag skickar tillbaka den måste jag ju tydligen stå för frakten åt båda håll vilket jag antar går på några hundralappar...

Tack på förhand!

/Mikael
 

Guinness

Cartier
Gissar på att du kommer att tappa ungefär lika mycket pengar på att skicka som att sälja vilket gör att sälja alternativet innebär mindre jobb än att skicka. = sälj

Hur mycket det är värt att slippa skicka måste du dock bedöma själv.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Börja lurka runt lite här sen kastar du upp en sälj-annons. Borde nog gå åt, det är en populär modell.
 

Guinness

Cartier
Du måste vänta en vecka och skriva 25 inlägg innan du kan börja sälja på forumet, så bara att börja skriva.

Välkommen:)
 

Guinness

Cartier
En vecka går snabbt annars, hinner du läsa in dig på allt du någonsin velat veta om klockor och kolla på vilken som blir din nästa klocka. Kanske en beggad ifrån K&S?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du lär ju få ett PM om klockan innan du varit regga här i en vecka. :D
Bra klocka för övrigt, så använd den tills du ska sälja den.
 
Du lär ju få ett PM om klockan innan du varit regga här i en vecka. :D
Bra klocka för övrigt, så använd den tills du ska sälja den.

Haha kan ju hoppas på det - skulle vara smidigt :)

Nja, vill sälja den ny och oanvänd. Tycker som sagt klockan var riktigt snygg och utstrålar kvalitet men det var inte riktigt min stil, tror jag inte skulle använda den så mycket.
 
Topp