• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Revenge Bezel Seiko SKX007

Kottmossa

Omega
Pris
380
Returpolicy
Inom 24h om den inte passar
Bilder Skickat
  1. Ja
Revenge Bezel ”Cold Steel Edition” från One Second Closer. Helt oanvänd och inplastad, 3st packningar medföljer.

4821D119-C61C-4C5C-BAFC-4ABF86247821.jpeg

B5B59B88-37B7-4EA2-93B8-07E515295DE8.jpeg

099BE732-AC82-4FC6-9294-91B1022C5DDD.jpeg

Min första bezel (den på bild 2 och 3) fick jag putsa och slipa lite på för att den skulle snurra. Om du har en väldigt ny ”China assembled” 007:a finns det risk att den inte passar direkt. Om du inte vill putsa själv kan jag ta tillbaka den, förutsatt att den inte är helt sönderskrapad av bortplockningen :)

Priset inkluderar frakt som brev. Kan såklart skicka spårbart eller rek vid lite tillägg. Vid eventuell returfrakt står köparen för den.

Har du en lagom begagnad länk till SKX007 (inte Jubilee) kan jag vara öppen för byteshandel.

Tack KS för annonsmöjligheter och ett trevligt forum!
 
Topp