• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Reverso triple calendar

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Pris
65000
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Denna komplicerade (datum, dag, månad, månfas, timmar och minuter) grande reverso dök upp hos mig i en bytesaffär i våras. Svincool men jag har ett sug efter nåt annat.

Kommer med box, instruktionsbok, liten petmojj till för att ställa månfas och datum. Oklar årsmodell och likaledes oklar servicehistorik. Går bra men vet inte om den går exakt då den saknar sekundvisare.

Som vanligt på jlc så är finishen på topp och guillochen i tavlan är galet snygg. Sitter på ett svart originalkroko med viklås. Lädret är sparsamt använt.

Byten är välkomna typ big bang, fliegerchrono, portuguese. Inga problem med ner prismässigt och inte heller upp även om jag föredrar stålar my way.

Finns i västra Stockholm. Kan skickas värde såklart.

Fler bilder skickas på seriös begäran

/Kristofer

1C45BE9A-EC74-4505-B88B-8F9B4D1D2C81.jpeg

Tillbaka
Topp