• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Revue Vintagekronograf. Sänkt pris 15/10.

Gummo

Joker
2-Faktor
Revue kronograf med ett Landeron 149-verk i. Daterad till 1955 av auktionshuset men designen får mig att tro att den är yngre, baklocket är graverat 62 25 05. Boett i gott skick med tanke på klockans ålder. Lumesläpp på visare och tavlan som också har fläckar. Har inte hittat någon liknande Revuekronograf när jag surfat runt. 35mm, klockans alla funktioner fungerar. Ej uppmätt tidsavvikelsen med timegrapher men när jag använt klockan har jag varken missat möten, tunnelbanor eller kommit försent för att hämta på dagis. Hastigt jämfört med en quartzare så går den en inom minuten på 24h och den stannade efter 34h efter fullt uppdrag.

Säljes head only d.v.s utan armband eller länk.
Returpolicy: Två dagars returätt ifall det är något i annonsens beskrivning som ej stämmer.

Byten: Gärna! En Omega Seamaster från 50-talet.

Pris: ENDAST IDAG OCH BARA TILL VISSA PERSONER 4497,50!!! : pris 4995 ,5295kr Pris: 5 995kr

Väl mött och tack KS för annonsplats!

image.jpeg
IMG_8588.JPG
IMG_8590.JPG
IMG_8591.JPG
IMG_8172.JPG
IMG_8174.JPG
IMG_8602.JPG
 
Senast ändrad:
Topp