• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rholm

PR1973

Rolex
Pledge Member
Har sålt ett gäng gamla Heuer m.m. till Rholm. Kunde inte ha funkat smidigare. Mao 100% Goodguy :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Har gjort några affärer, sålt/köpt, runt 5k och mindre, med denna herre f2f. Smidig och trevlig som få! 100 % GG!
 
Senast ändrad:

Gummo

Joker
2-Faktor
@Rholm skänkte mig ett Heuerville-strap efter en välgörenhetsauktion! Fick även skjuts när jag var sen till dagishämtning efter överlämningen av bandet. Good Guy!
 

TorNet

Panerai
2-Faktor
Jag har också handlat med Rholm ett par gånger - alltid trevligt, snabbt och smidigt. Goodguy!
 

Wiliamo

Panerai
Har fått en hel bunt blandade straps skänkta till mig av @Rholm efter att ha vunnit budgivning på en BCF-auktion han styrde upp. Fantstiskt fint initiativ och en genompålitlig kille! Fick dessutom med två jättefina mockaband som inte ens var utannonserade. KS största goodguy! :)
 

isbjörn

Panerai
OK jag ska brutalt ärlig , eftersom han ber om det. @Rholm är en hedersknyffel.
Jag eftersökte ett specifikt band i en tråd - och Rholm meddelar att han har ett och tänker skicka det till mig gratis. Och ger samtidigt en diskret vink om BCF "om jag blir nöjd med bandet". Klart jag blir nöjd, och BCF fick en en extra slant via mig - men från Rholm.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Genomfört ett Heuerbyte med Rholm där han insisterade på att jag skulle låna hans Heuer i en vecka innan jag bestämde mig:wideyed:
Sedan gick allt som en dans och vi genomförde bytet.
@Rholm är Good guy av stora mått!
:)
 

MickeJ

Panerai
Instämmer med tidigare utlåtanden i tråden. Rholm är en GG av stora mått, mycket trevlig och smidig att ha med att göra. :)
 

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
@Rholm är en kille av den typen som anordnar en auktion till förmån för BCF, kör hem grejerna till dig som vinner dagen efter, småpratar med dina barn som tycker han är en snäll farbror och dessutom skickar med en klockrulle i läder utan att blinka.
Kort sagt, säljer han något, köp det.
 

WolfieH

Cartier
2-Faktor
100% GG!
Sålt en klocka för ca 40k till Rholm, affären kunde inte varit smidigare, rekommenderar honom STARKT!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt G-Shock till @Rholm på distans i samband med min BCF-auktion. Snabb betalning, en mycket trevlig kontakt. Smidigt som det ska vara. 100% GG i min bok!
 

Orlok

Omega
2-Faktor
Vann en auktion på en Seiko till förmån för Min stora dag under OWGMARCH som Rholm donerade.
Den var beskriven som "i bruksskick". Hade det stått "i nyskick" hade jag inte haft några invändningar.
100 % goodguy som jag inte skulle tveka att göra affärer med igen.
 
Topp