• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Ytterligare en klockaffär gjord med -RI-. Denna gången köpte jag en GS på distans. Trevlig och smidig affär som vanligt. Fortfarand 100% GG!
 

tedlapidus

Cartier
En smidigare medlem får man leta efter. Robert är 100% goodguy i min bok!!!
Sålde tudor till Robert.
Ser gärna fler affärer i framtiden.
image-jpeg.343046
 
S

stewart

Guest
Köpt en Seamaster i nyskick,inga konstigheter,allt gick snabbt och smidigt,enbart ett nöje!
!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Tredje gången det blev affär och andra gången vi genomförde affären på Elsas! :)
Skönt och okomplicerat snack mellan tuggorna. Ser fram emot fler affärer. Denna gång fick en Sinn lämna Norberg.
A1184F15-4EA5-48C4-BA5F-A952A52FC428.jpeg
 
Köpt en tudor av -RI-. Trevlig säljare som dessutom skickade med extra prylar. Jag lämnar mina bästa rekommendationer. 100% GG
 

erow

Patek
2-Faktor
Sålde en klocka f2f till @-RI-, allt gick smidigt och var mycket trevligt.
Gör gärna affär igen, 100% goodguy! :)
 

PG95

Breitling
Köpt en SS Worldtimer av RI. Dagen efter betalning kunde jag hämta ut paketet. Snyggt och välpaketerat!
Innehållet var exakt i det skicket man kunde förvänta sig. Mycket bra.

Dessutom väldigt trevlig och hjälpsam. 100% goodguy =)
 

Apollo1884

Cartier
2-Faktor
Sålde en sinn u1 till @-RI-
Trevlig konversation och pengar blixtfort på kontot.
100%GG
Inga konstigheter, raka puckar här!
Gör gärna flera äffärer med herrn :)
 

Riley

Panerai
Sålt en Rolex F2F till @-RI-
Supertrevlig och supersmidig affär med schysst konversation före och under.
Rekommenderas verkligen och gör gärna affärer igen :)
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Hjälpt en god vän med att köpa Rolex.

Mycket trevlig f2f med lite fika.

Klocka i bättre skick än utlovat, 100% good guy.
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Sålt en klocka till @-RI-. Lika smidig affär som förra gången och inga konstigheter. Trevlig goodguy som rekommenderas! :)
 

LS

Panerai
2-Faktor
Genomfört ett byte med mellanskillnad med @-RI-. Rak och trevlig kommunikation innan köp, blixtsnabb swish och smidigt byte F2F.

Trevlig kille trots min oförmåga att planera dagen och hitta parkeringsplats i city. Good guy som jag gärna gör fler affärer med :)
 

Lorentzo

Omega
Köpte en Mudmaster till pappa av @-RI-
Är väldigt nöjd med både köpet och vår korrespondens. Supersmidig och trevlig
affär. Klockan var ordentligt inpackad och i beskrivet skick (nyskick). Skulle inte tveka att göra affär med -RI- igen!
 
Senast ändrad:

HTran

Omega
Som andra skrivit redan, otrolig smidig kille att göra affärer med. Jag betalade och hade klockan nästa arbetsdag. Trevlig i konversation och svarade respektfullt på frågor.
 
Topp