• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

Fpt_Ro

Breitling
Köpte en klocka av Robert f2f.
Supersmidig affär. Snabb på att svara, och väldigt trevlig.
100% good guy. Kan absolut rekommenderas.
 

Ninna

Omega
Jag köpte en Doxa på distans och kan inte vara mer nöjd. en riktigt Goodguy.

Allt var supersmidigt, skicket var som beskrivet (om inte bättre) och paketet kom fram så redigt inslaget att postkassörskan fnissade.
Dessutom fanns eoner av tålamod och superb konversation när jag var supernervös inför mitt första "riktiga" klockköp som dessutom skulle skickas..
Jag kunde inte ha fått en bättre start som köpare på forumet, det är säkert.
10/10 köper gärna av -RI- igen ;)
 

Apollo1884

Cartier
2-Faktor
Sålde en aqualand till @-RI-
Som vanligt när man gör affärer med herrn så är det inga konstigheter
110% GG
Rekommenderas +++++
Gör gärna flera affärer
 

K.M.W

Breitling
Köpt en Citizen Aqualand JP2000-08E av RI, klockan anlände precis som beskrivet. Trevlig och snabb kommunikation, jag rekommenderar säljaren varmt!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Sålt en tredje, eller ev en fjärde klocka till -ri- och den andra Pannan av samma modell. Ett sant nöje att göra affärer med honom och det är nog inte sista gången. :)
Rekommenderas såklart!
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Alltid ett nöje och skönt att lita på någon till 100%. Behöver liksom inte be om bilder och annat plock. Allt stämmer. Alltid. Trevlig helg grabben och ta väl hand om min nav.
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Har gjort en bytesaffär med @-RI- , smidig affär och trevlig kommunikation rakt igenom. Skulle gärna göra fler affärer framöver 100% GG.:)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
11D61521-B4C1-42AE-A647-DDBA20AB2C25.jpeg

Sålt 6309 till herrn. Inga konstigheter, supersmidigt.
 

n1tro

Panerai
Sålde en Sinn till denna herre F2F och det var ett rent nöje. Mycket chill person som är en 100%ig goodguy. Hoppas du gillade den! Tack för att du åkte till Sthlm.
 
Topp