• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rickyrock81

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
VARNING, SKOJARE
Jag köpte ett par Sonoshögtalare av @Rickyrock81 i förra veckan men har inte hört något av honom efter betalningen. Han har blockat mitt nummer och svarar varken här eller på mess. Inte heller på hans företag svarar han.

(Jag kommer givetvis ändra detta omdöme om han gör rätt för sig. Om inte så går jag vidare med polisanmälan och kommer att hänga ut honom här och på många andra forum på nätet.)
 
VARNING, SKOJARE
Jag köpte ett par Sonoshögtalare av @Rickyrock81 i förra veckan men har inte hört något av honom efter betalningen. Han har blockat mitt nummer och svarar varken här eller på mess. Inte heller på hans företag svarar han.

(Jag kommer givetvis ändra detta omdöme om han gör rätt för sig. Om inte så går jag vidare med polisanmälan och kommer att hänga ut honom här och på många andra forum på nätet.)
Internet krigare, blev ledsen då han inte fick köpa högtalarna.
 

AndreasP

Omega
Köpte en klocka av @Rickyrock81. Klockan var exakt som beskriven i annonsen och anlände i den bäst paketerade låda jag någonsin mottagit – hatten av. Kommunikationen under affären har varit lite långsam – kan vara bra att känna till att i detta fallet bör inte lite dröjsmål i sms/mail ge upphov till oro. Efter genomförd affär slutade han svara på sms/PM helt. Rickyrock81 verkar vara en good guy men kanske inte en optimal affärspartner för den kommunikative!
 
Senast ändrad:
Väldigt bra packat och allt enligt förväntan bra pris men tyvärr så blev Rickyrock helt okontaktbar efter att man betalat. Nu har vi fått kontakt igen därav har jag redigerat mitt inlägg.

Good Guy 100
 
Senast ändrad:

DK buyer

Breitling
Købt af @Rickyrock81 på distancen. Han har bekræftet modtagelse af pengene, men endnu ikke sendt uret. Han svarer ikke på sms.

Modtaget uret og alt er som det skal være. Good guy, men langsom til at svare. Klockan kom som beskrevet. 8/10.
 
Senast ändrad:
Topp