• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rico

Rico

Cartier
2-Faktor
Har blivit både en och annan affär, både som köpare och säljare. Känn er fria att lämna omdöme!
 

tedlapidus

Cartier
perfekt säljare
klockan stämmer med 100% i beskrivning ,mycket snabb leverans, bra kommunikation
rekomenderas varmt,

mvh tedlapidus
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Har köpt en vintage BWC kronograf av Rico. Snabb och smidig affär och en snygg klocka som motsvarade beskrivningen. Har inget att klaga på och gör gärna affärer med honom i framtiden.
 

tholin

Breitling
Köpt Omega Mesh armband i prima skick, som utlovat. Bra kommunikation och snabb leverans. Mycket nöjd.
 

Rholm

Cartier
Har köpt en Omega länk av Rico och den levererades snabbt samt att det inte var några konstigheter med den. Så jag har bara positivt att säga.....

Mvh
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Köpte en sub 5513 av Rico. Kunde inte gått smidigare. Kanontrevlig kommunikation dessutom och extremt snabb postning a paket. Rekommenderas starkt.
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Precis köpt en G-shock av Rico, allt enligt beskrivning och snabb leverans, gör gärna affärer ihop igen:)
110% Goodguy!
 

TheGoat

Breitling
Jag har köpt en SKX007 av Rico. Snabba svar, klockan på lådan dagen efter och en klocka i mycket fint skick hittade jag i det fina paketet jag fick.
Supernöjd!
 

iko

Panerai
2-Faktor
Köpte ett Miltat 22mm av @Rico till min far.

Bra kommunikation, tillmötesgående och trevlig!
 

PANI

Cartier
Köpt en Seiko av @Rico
Snabba svar, skickade en timme efter erlagd betalning och allt enligt beskrivning. Hade inte tvekat att göra fler affärer om tillfälle ges!
 
Topp