• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s BCF Auktion 2019: AVSLUTAD!!!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tänkte köra ett nytt försök att dra in en slant till Barncancerfonden genom att auktionera ut starten av FREDAGSTRÅDEN under min semester.
Är ju som ni vet en lat jävel i vanliga fall och vägrar gå upp innan den okristliga tiden 08:27 under semestern.. Har under 2 år försökt att få in en liten slant till vår insamling till BCF som Ni kanske minns? Första året blev det 13 200:- och förra sommaren inbringade 10000:- jämnt om jag inte minns fel. STRÅLANDE!! Stort tack till alla Er som deltagit!
Men nu kör vi igen tycker jag. Kan man hoppas på rekord?
Man kan inte heller i år villkora sina bud med att undertecknad ska starta tråden som vanligt. Det fungerade första året och drog in stora slantar.
Men jag kommer helt enkelt inte att kunna posta som vanligt. Så vikarier är ett måste.
Man kan bjuda på ett eller flera av datumen,de fredagar som gäller är..
SLUTRESULTAT!!!!
Totalt 14500:- Nytt rekord!! :)

5/7 1500:- @laketwig (@Allan Ballan )
12/7 1500:- @Sistakvarten
19/7 1500:- @Affe +5000:- från @Hoffa i bonus!! :)
26/7 2000:- @Reverso
2/8 3000:- @Widowmaker (1500) @Träff (1500)
Auktionen startar nu och bud anges här i tråden med belopp och det datum man vill buda på. Observera att jag tar det som en personlig förolämpning om man inte budar eller höjer ett bud med minst ett jämnt 100:tal..
Auktionen avslutas om 1 vecka, närmare bestämt Torsdagen den 27/6 23:59.
Observera att ALLA datum har samma slutdatum för bud. Därefter lägger jag in vinnande bud och nick bredvid respektive datum här i trådstarten och de som lagt buden betalar in summan till vår insamling till BCF och postar bilden på insättningen här i tråden.

Som tidigare så ska samlingsbud på alla datum måste överstiga det samlade värdet på de bud vi fått på de individuella datumen för att vinna. Det är väl fair?....

FREDAGSTRÅDEN ska startas innan 08:27. Mycket viktigt. Annars blir det anarki. Å jag får 100 SMS och PM..;-)
De som lägger bud och särskilt de som vinner förbinder sig att sköta denna uppgift i FREDAGSTRÅDENS anda.
Alltså ska inte någon FREDAGSTRÅDshatare lägga vinnande bud och sen strunta i att starta ngn tråd... Då lär jag agera, Kraftfullt!!! Betänk att jag fått vissa befogenheter sedan sist... :)
Så kom igen nu. Se till att uppfylla din dröm!!!
Första.... Andra.........
 
Senast ändrad:

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Läste just detta. Borde ju innebära ett en ökning av buden med 25% inte innebär en nettoökning för budgivaren... :)
(liten disclaimer - listan på godkända mottagare ännu inte publicerad men BCF var med förra gången...)

upload_2019-6-26_11-3-59.png
 
Topp